Úřední deska

úřední deska

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Aktuální počasí

Počasí dnes:

16. 12. 2017

zata

Bude oblačno až zataženo, ojediněle sněhové přeháňky nebo sněžení. Denní teploty 0 až 4°C. Noční teploty 0 až -4°C.

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 18
DNES: 643
TÝDEN: 4463
CELKEM: 596580

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany Města Velvary. Více informací naleznete zde.

Nabídky práce v regionu Velvary

Nabídky práce v regionu Velvary

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Stránky
první předchozí
ze 1
další poslední

Chcete-li zakládat témata, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat


Příspěvky [ 1 ]


  • Registrován: 9.7.2014
  • Příspěvky: 1

Téma Doplnění dalších skutečností k uzavření mostu

Ještě se musím vrátit k mému tématu ze dne 9. července 2014, neboť v té době jsem ještě neměl ověřeny veškeré informace, zejména hmotnost položení celkem 38 kusů betonových zábran při uzavření mostu a položení retardérů. Trestní řízení musí být podloženo velice přesnými a ověřenými údaji. Rozhodl jsem se proto jako oznamovatel navrhnout, aby byl nezávislým týmem třech znalců vypracován znalecký posudek. Tato situace se mi zdá totiž natolik podivná, že z ní zřejmě vyplynou další nepříjemné okolnosti. Tento nedomyšlený krok s tím související, je velice důležitým podkladem k dalšímu šetření orgány činných v trestním řízení.
Při omezení průjezdu mostu v jednom směru byly rovněž spolu s instalováním retardérů položeny tzv. betonové zábrany ( tvar "A" 200x45x12 cm, výšky 50 cm výrobek C.S.Beton Litomeřice) ve směru z náměstí 20 kusů po pravé straně a 18 kusů po levé straně, celkem tedy 38 kusů, přičemž jeden tento zábranový panel má hmotnost 525 kg. Tedy most, před kterým byla ještě v průběhu normálního provozu dopr. značka omezující zatížení vozidel maximálně na 16 tun, byl najednou - při zjištění vážného narušení stability, zatížen vahou 19 950 kg, cca dvaceti tunami a ještě položeny retardéry. Zřejmě vinou nezodpovědného, laxního a povýšeného přístupu statika p. ing. Tomáše Kliera mohlo opravdu dojít k úplnému zřícení mostu proto musel být most uzavřen náhle a rychle i pro pěší.
Vážení, jak se tohle mohlo vůbec stát ? Když budeme trochu polemizovat, tak pokud v době ještě normálního průjezdu, by dopravní značku - omezení hmotnosti do 16 tun nerespektoval řidič vozidla, mohl být potrestán až do výše 20 tisíc Kč u správního řízení. V současné naší situaci přes most a retardéry- tedy myslím ještě před mým prvním upozorněním ze dne 12.2.2014 jezdila nákladní vozidla i 40 tun hmotnosti, až teprve kdy reagoval z KSÚS p. Malec, tak retardéry byly na tři dny odstraněny, ale jak už bylo řečeno, p. statik rozhodl, že retardéry budou zpět, tak byly zpět. Můžeme klidně počítat jaká se prováděla zatěžkávací zkouška mostu - 40 tun nákladní vozidlo, byť i jen ojediněle, 20 tun betonové zábrany a aby to rychleji spadlo, tak ještě retardéry. Co je to proti zmíněným 16 tunám, které byly povoleny před opatřením, a v době, když byl most v pořádku že ?

Příspěvky [ 1 ]


Stránky
první předchozí
ze 1
další poslední

Chcete-li zakládat témata, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat