Úřední deska

úřední deska

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Aktuální počasí

Počasí dnes:

11. 12. 2017

zata

Bude oblačno až zataženo, ojediněle déšť nebo přeháňky. Denní teploty 6 až 10°C, na Moravě a ve Slezsku 8 až 12°C. Noční teploty 7 až 3°C, na Moravě a ve Slezsku 11 až 7°C.

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 20
DNES: 661
TÝDEN: 661
CELKEM: 592778

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany Města Velvary. Více informací naleznete zde.

Nabídky práce v regionu Velvary

Nabídky práce v regionu Velvary

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Stránky
první předchozí
ze 1
další poslední

Chcete-li zakládat témata, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat


Příspěvky [ 1 ]


  • Registrován: 9.7.2014
  • Příspěvky: 1

Téma Most ve Velvarech alias Kocourkov 2

Dnes jsem si byl prohlédnout podrobněji provizorní most, přičemž jsem zjistil, že tento náš tzv zavěšený most není až tak zavěšený, ale částečně položen na mostě starém. Od mluvčího Fy Metrostav,ing. Františka Poláka,která stavbu mostu prováděla jsem se dozvěděl, že provizorní most skutečně plně zavěšen není, byl ale postaven pouze pro osobní voidla s výjimkou autobusů a hasičů. Pokud by měl být postaven pro nákladní vozidla, bylo by to možné postavit, ale bylo by to o jiných financích. Opravu provizorního mostu v  současné době provádějí, došlo skutečně k rozdrcení nosných patek zřejmě následkem přetížení. Most by měl být v provozu po zatvrdnutí betonu cirka během 14 dnů, pouze však pro osobní vozidla.
Proto jsem o tomto informoval vedoucího odboru Měú Slaný, od kterého jsem se dozvěděl, že most podle zprávy Krajské údržby silnic by měl mít maximální nosnost 42 tun. Pokud se jedná o dodatkovou značku - Jediné vozidlo 38 tun,- tato bude neprodleně před znovu otevřením mostu odstraněna.
Tak jak je to vlastně pánové ?
- rád bych věděl ,když byl podle pracovníků nájezd na most podle projektu správně postaven, proč to neprošlo při první kolaudaci a otevření mostu muselo být odloženo ?
- kdo se podepsal při druhé kolaudaci pod to, že schválil dodatkovou značku - Jediné vozidlo 38 tun i když byli na místě všichni jednat upozorňováni na nebezpečí, nicméně vzhledem k svým znalostem, schopnostem a vzdělání to mohli předpokládat a byli s tím srozuměni ?
- kdo zaplatí předělání zničeného mostu vinou přetížení ?
- znamená to tedy, že když stávající most je částečně zatížen mostem provizorním, že situace se bude nadále zhoršovat i na původním mostu ?
- proč není před mostem pouze dopravní značka - Zákaz vjezdu vozidel nad  3,5 tuny, když Metrostav tvrdí, že postavil most pouze pro osobní vozidla ?
- kdo má vlastně pravdu, Metrostav, který tvrdí, že most postavil POUZE pro osobní vozidla, Krajská správa údržby silnic podle které je zřejmé, že most má nosnost 42 tun ?
- nebylo by bývalo lepší, prospěšnější a hlavně bez finančních prostředků původní most nechat jen pro osobní vozidla a byl by pokoj ? ( nojo, ale on nám ho zase ten pan statik zavřel co ?)
Řeknu Vám, je to fakt ostuda, každý strká hlavu do písku. Takhle katastrofálně to nemuselo vůbec dopadnout. Jenom by to chtělo trochu přemýšlet. Pokud bude ponechána na místě i dopr. značka - zákaz vjezdu vozidel s okamžitou hmotností 27 tun, připravte se na to, že tzv patky to zase nevydrží, protože na most vjedou dvě tři vozidla za sebou a jsme tam, kde jsme byli. Už mi to připadá, jako v mateřské školce, opravdu. Tak zase někdy nashledanu.
Vladimír CHVAPIL

Příspěvky [ 1 ]


Stránky
první předchozí
ze 1
další poslední

Chcete-li zakládat témata, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat