Úřední deska

úřední deska

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Aktuální počasí

Počasí dnes:

20. 10. 2017

poloj

Bude skoro jasno až polojasno. Ráno a dopoledne místy zataženo nízkou oblačností nebo mlhavo. Denní teploty 16 až 20°C. Noční teploty 10 až 6°C.

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 22
DNES: 524
TÝDEN: 3709
CELKEM: 554712

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany Města Velvary. Více informací naleznete zde.

Nabídky práce v regionu Velvary

Nabídky práce v regionu Velvary

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Stránky
první předchozí
ze 1
další poslední

Chcete-li zakládat témata, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat


Příspěvky [ 4 ]


  • Registrován: 9.7.2014
  • Příspěvky: 1

Téma Most ve Velvarech alias Kocourkov

K mému poslednímu příspěvku - Nebudu podrobně komentovat závěr a rozhodnutí pol. orgánů týkající se mého tr. podání na statika v souvislosti s umístěním nesmyslných retardérů, položením betonových svodidel a tímto zhoršení stability již tak havarijního mostu. Rozhodnutí ve smyslu § 158/1 tr, řádu a dle zákona č. 273/2008 Sb.( že nebyl spáchán tr, čin) respektuji, avšak s tím nesouhlasím. Nicméně proti tomuto rozhodnutí již nelze podat odpor. Věc chci nadále předat k přezkoumání ombucmanovi, protože v rozhodnutí jsou částečně uvedeny údaje, které se vůbec nezakládají na pravdě, pokud se týká umístění retardérů. Člověk by se neměl bát jít do sporu, když ví, že má pravdu.
A nyní k věci. Opravdu jen krátce. Při stavbě provizorního mostu jsem na místě hovořil s dělníkem, kterého jsem se ptal, zda to myslí vážně s tak ostrým úhlem nájezdu na most. I když byl slušný, nepochodil jsem. Tak jako - starý prďoch, jsem si odešel po svém. A ejhle, při kolaudaci se zjistilo, že tam zachytává spodní částí , nebo škrtá, chcete li, autobus a nájezd se musí předělat. Most tedy nemohl být otevřen.
Při instalování dopravních značek jsem se ohradil k vůli tomu, že  mimo dopravní značky - celkové hmotnosti 27 tun je tam přidána dodatková značka - Jediné vozidlo 38 tun. Nechci nikoho poučovat, ale jen pro ty, kteří nemají skupinu C, nebo vůbec řidičský průkaz nevlastní, - upřesňuji, že tato značka povoluje vjezd jediného vozidla s nosností 38 tun. - tato značka opravňuje řidiče vozidel s  okamžitou hmotností 38 tun přejíždět most, ale pouze jedno vozidlo. To znamená, pokud na most vjede s tímto vozidlem jeden řidič, druhý musí počkat, až most opustí a teprve poté na most vjet.
No a co se stalo ? To, co jsem předpokládal. Na semaforu se rozsvítí zelená, vozidla souprav 40 tun, nebo chcete-li 38 tun, nebo i více, se rozjedou a nikdo nečeká, prostě za sebou na most vjíždějí a proto se také stane, že jsou na mostě v jeden okamžik také tři najednou. Umím li dobře počítat, tak třikrát 38 je l14 tun. Rovněž tak jsem se dozvěděl, že někteří z účastníků řízení s tímto nesouhlasili a navrhovali zákaz vjezdu všech nákladních vozidel samozřejmě s výjimkou autobusů , hasičů a záchranky.
Víte, já už to píši tak nějak jako úvahu, protože mně to připadá, že v dnešní době je všem všechno jedno. Samozřejmě ten most to podle mne nemohl vydržet, čekal jsem že to přijde, ale takhle brzy, to zase ne. Veškerý beton mezi panely je propadlý a částečně i chybí. A trvalo to pouze 12 dnů. Byly to po druhém a třetím dnu provozu hodně velké otřesy, které se stupňovaly a  které jsme pocítili i na našem domu. Neznám skutečné povolené zatížení tohoto mostu, proto nevím zda firma bude vinu svalovat na  řidiče, nebo zda zborcené tzv patky, které jsou příčinou nahnutého a částečně propadlého mostu, povolily následkem špatného zatvrdnutí betonu, nebo jiné příčiny. Vím ale určitě jedno a to, že to bude muset někdo zaplatit a rozhodně to budou zase daňoví poplatníci. A také si dovolím tvrdit, že zase za to mohou ty naše nešťastné kamiony a těžká vozidla. A pokud by jste to chtěli uhlídat, museli by jste tam postavit strážníka alespoň přes den. Každý se totiž bude snažit využít té chvilky zelené a rychle přejet.
Dávám za pravdu našemu nynějšímu starostovi, který se na ČT 1 dnes vyjádřil v tom směru, že  by bylo nejlepší původní most postavit nový a byl by pokoj. Chápu, že v současné době na to nejsou finanční prostředky, ale spočítal někdo jaké finance to bude stát, až se tento provizorní most bude zase bourat, stejně se  provoz uzavře na stálo, kolik to bude všechno stát ? Já Vám řeknu jak to bude, ten most tu zůstane nastálo.
Tak se nezlobte, že jsem do toho zase trochu kecal, stejně mne nikdo neposlouchá, každému je všechno jedno, nikoho nic nezajímá. On to někdo zaplatí. Na závěr si pokládám otázku : Nestálo by za to, kdyby po takových-to akcích, ať již uvážených či neuvážených ( ve vší úctě ) někdo z úřadu si udělal čas, šel by se několikráte na místo podívat jak to funguje, zda to funguje, vyslechl by názor NÁS občanů bydlících poblíže, přičemž by zjistil, že při těch velkých otřesech, nárazech a nekonečně velkém provozu není možné, aby nákladní vozidla byla přes zavěšený most puštěna. A neohlížel bych se na žádnou pískovnu, ohlížel bych se na své občany, na své voliče, ohlížel bych se na soukromníky, kteří mají prodejny a musí z toho nejen žít, ale i vyžít a jsou tu také pro nás, pro  všechny, ohlížel bych se, aby se nemuseli neustále trápit a snášet ten " kocourkov ", týkající se mostu. A také bych to kraj, hejtmanovi takto vysvětlil. Vůbec tím nechci říci, že za to může náš Mě úřad, to je blbost, ale připadá mi, že by se v tomto směru mohl více snažit, přičinit a pomoci s těma "blbejma náklaďákama" . Vždyť to je neustálé " merito" věci, ať už se jedná o starý, nebo provizorní most. A to nemluvím o silnicích těch objížděk. A já věřím, že kdyby se všichni k tomu tímto způsobem postavili, tak prostě nahoře povolí a most bude. Však oni by se peníze někde našly, protože " ti nákladáci " potřebují také někudy jezdit a vydělávat si, zásobovat nás atd.
No, to moc krátce nebylo co ?
Přeji Vám všem hezký den.
Vladimír CHVAPIL

  • Registrován: 6.1.2015
  • Příspěvky: 1

Re Most ve Velvarech alias Kocourkov

Dávám tomu tak měsíc jestli budou jezdit kamiony přes Chržín, tak zavřou most i v Chržíně a to bude teprve sranda...
  • Registrován: 14.1.2015
  • Příspěvky: 3

Re Most ve Velvarech alias Kocourkov

Dobrý den, děkuji velmi za zájem o situaci stran mostu. Rád bych nyní zmínil, že nám situace není lhostejná a že se snažíme proti průjezdu nákladní dopravy bojovat. Podařilo se nám prosadit dopravní značení, které umožňuje městské policii kontrolovat a pokutovat projíždějící náklaďáky (i když je jasné, že to ohlídat nemůže: tlaky dopravců jsou velké), bez našeho vědomí by neměla být v budoucnu schválena žádná výjimka.
Nyní se snažíme upřít všechny síly k dějům budoucím, tedy přípravě nového mostu (či opravě stávajícího), kde město musí mít své slovo (urychlení termínu, podoba nového mostu, tonáž, historický ráz, obchvat). Jsem velmi rád, že je ve městě mnoho občanů, jimž situace kolem mostu není lhostejná, formuje se skupina, která bude cíleně situaci sledovat a zviditelňovat, budu rád, když se do ní zapojí co nejvíce lidí. Brzy napíši více. Děkuji!
Věřím, že brzy přijde doba, kdy se Velvary do médií dostanou i v jiných souvislostech, než kvůli rozbitému mostu, jako místo, které stojí za to navštívit (a dá se sem přijet!).

  • Registrován: 9.7.2014
  • Příspěvky: 1

Re Most ve Velvarech alias Kocourkov

Děkuji Vám za odpověď pane starosto. Nepředpokládám, že by po všech mých otevřených intervencích počínaje Metrostavem, Policií, Odborem dopravy MěÚ Slaný a konče Krajskou správou údržby silnic Praha, někdo schválil opět nějakou výjimku týkající se větší přípustnosti tonáže mostu. I když člověk míní a pánbůh mění že ? Jsem ale rád, že opět došlo na má slova.
Přeji Vám tímto ve Vaší náročné funkci hodně dalších úspěchů a aby většina občanů Velvar k Vám měla vřelý vztah, jako k ing. Linhartové.
V. Chvapil.

Příspěvky [ 4 ]


Stránky
první předchozí
ze 1
další poslední

Chcete-li zakládat témata, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat